POLITYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA
URZĘDEM MIEJSKIM w BRODNICY
Misją Urzędu Miejskiego w Brodnicy
jest pełnienie służby publicznej w zakresie kompetencji Gminy Miasta Brodnicy
na rzecz
rozwoju gospodarczego i turystycznego miasta,
zapewnienia mieszkańcom bezpieczeństwa socjalnego i publicznego
oraz dobrego stanu środowiska naturalnego.
Urząd Miejski w Brodnicy jest jednostką organizacyjną, która wykonuje zadania publiczne o znaczeniu lokalnym i załatwia sprawy indywidualne z zakresu administracji publicznej w ramach określonych prawem kompetencji organów Gminy Miasta Brodnicy, tj.
Rady Miejskiej w Brodnicy i Burmistrza Brodnicy.
W związku z tym, iż jako Burmistrz Brodnicy, pełnię jednocześnie funkcję kierownika Urzędu i reprezentuję pracowników samorządowych, deklaruję:
- realizację potrzeb wspólnoty samorządowej i indywidualnych spraw klientów zgodnie z interesem publicznym w sposób merytoryczny w granicach obowiązujących przepisów prawnych i zasad postępowania etycznego, przy uwzględnieniu optymalnej i skutecznej organizacji pracy i świadczenia usług;
- skuteczne, efektywne i oszczędne wykorzystywanie zasobów osobowych i rzeczowych w realizacji działań służących rozwojowi przedsiębiorczości i lokalnego rynku pracy, poprawie jakości życia mieszkańców, wspieraniu rozwoju kultury, turystyki, edukacji, sportu i rekreacji oraz społeczeństwa informacyjnego.
Zobowiązuję się do konsekwentnego wykonywania wszystkich działań, które są podejmowane dla skutecznego zarządzania miastem i Urzędem oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania, uznając że zapewni to realizację ustalonych celów oraz potrzeb i oczekiwań naszych klientów, a w szczególności mieszkańców Brodnicy.
BURMISTRZ
Jarosław Radacz
Brodnica, dnia 31.10.2023 r.