Gmina Miasta Brodnicy i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu umożliwiają skorzystanie z dotacji na przedsięwzięcia w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Wniosek o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zawierającego azbest, zlokalizowanego na terenie Gminy Miasta Brodnicy.
W zakresie programu dotacja udzielana jest na demontaż pokrycia dachowego, transport odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki oraz unieszkodliwienie lub zabezpieczenie odpadów.
Do wniosku (obejmującego demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest) należy dołączyć pozwolenia na budowę w przypadku, gdy prace będą wykonywane na budynku wpisanym do rejestru zabytków.
Więcej informacji udziela Biuro Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Brodnicy, pok. 308, tel. 56 49 30 335.