Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 609) zwołuję II sesję Rady Miejskiej w Brodnicy, która odbędzie się w dniu 23 maja 2024r. o godz. 13.30 w sali 202 Urzędu Miejskiego w Brodnicy z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie kworum.
3. Powołanie sekretarza obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie informacji o przetargach za okres od 5.3.2023 r. do 7.5.2024 r.
6. Ocena zasobów pomocy społecznej.
7. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miasta Brodnicy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2023.
8. Informacja Burmistrza Brodnicy o zgłoszonych żądaniach o odszkodowanie i wydanych decyzjach o jednorazowych opłatach w związku z uchwaleniem planów miejscowych.
9. Sprawozdanie z pracy komisji Rady Miejskiej – przewodniczący komisji.
10. Wolne wnioski i zapytania mieszkańców miasta.
11. Rozpatrzenie projektów uchwał:
a) przyjęcia zasad udzielania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położnych na terenie Gminy Miasta Brodnicy,
b) przystąpienia do sporządzenia Planu ogólnego Gminy Miasta Brodnicy,
c) przeznaczenia do zbycia nieruchomości niezabudowanych położonych przy ul. Ustronie w Brodnicy.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Sprawy różne.
14. Zamknięcie II sesji Rady Miejskiej w Brodnicy.
Przewodniczący Rady Miejskiej
(…) Artur Dombrowski