Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu po raz kolejny udzieli dotacji Gminom na zadania realizowane na obiektach, których właścicielami są osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
Z udzielonej dotacji pokryte mogą zostać koszty demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest. Dopłata będzie wynosiła do 1000 zł do każdego 1Mg unieszkodliwionych lub zabezpieczonych odpadów zawierających azbest. Jednym z warunków uzyskania dotacji, jest to, iż realizacja przedsięwzięcia musi zostać zakończona w 2012 roku.
Osoby, które chciałaby skorzystać z dotacji powinny złożyć w terminie od 19 grudnia 2011 roku – do 31 stycznia 2012 roku, do Biura Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Brodnicy wniosek o udzielenie dotacji.
Informacji udziela Biuro ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Brodnicy, pok. 308, tel. 56 49 30 620/ 56 49 30 335