Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Brodnicy (87-300), ul. Kamionka 23, tel. 564930300, fax. 564982626, email: umb@brodnica.pl jest Burmistrz Brodnicy. Urząd Miejski, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Burmistrza Brodnicy.
Burmistrz Brodnicy, wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym ma Pani /Pan prawo skontaktować się pod nr telefonu 564930354, email: iod@brodnica.pl.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpoznania pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego złożonego przez Pana/Panią do Burmistrza Brodnicy jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. art 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej RODO w związku z przepisami art. 8g ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z § 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego oraz z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Pana /Pani dane osobowe w przypadku, gdy poda Pn/Pani dane dodatkowe (nieobowiązkowe) będą przetwarzane w celu ułatwienia kontaktu z organem - Burmistrzem Brodnicy na podstawie udzielonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są upoważnieni pracownicy Urzędu Miejskiego w Brodnicy oraz inne podmioty, którym zostały powierzone dane osobowe do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia. Ponadto Pana/Pani dane moga być udostępnione operatorom pocztowym oraz innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych osobowych.
Dane osobowe będą przechowywane stosownie do kryteriów określonych w § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej, w Jednolitym rzeczowym wykazie akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki oraz w Instrukcji archiwalnej. Wymienione regulatory stanowią załączniki – kolejno nr 1, nr 2 i nr 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody, żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia (w przypadku udzielonej zgody) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz ograniczenia ich przetwarzania.
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieo ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z w/w ustawy. Jest Pan/Pani zobowiązana do podania danych osobowych na podstawie w/w przepisów prawnych, a konsekwencją ich nie podania będzie drak mozliwości rozpatrzenia pisma. Niepodanie danych osobowych nieobowiązkowych nie wpłynie na proces rozpatrzenia pisma.
Pana/Pani dane osobowe nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz nie będą profilowane.
Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
|